Hüseyin Altunbaş – Reklamın İyisi Kötüsü Olur (2015)

“Reklamın iyisi, kötüsü olmaz” klişesine karşı çıkan ve iyi bir reklamın olmazsa olmazlarını açıklayan bir rehber.

Hüseyin Altunbaş, reklam üretiminde sıkça yapılan hataları ele aldıktan sonra, pazarlama ve satışın, ekip çalışmasının, yaratıcılığın, estetik anlayışın ve hesap verebilirliğin, neden nitelikli bir reklamın vazgeçilmez kıstasları olduğunu açıklıyor.

  • Künye: Hüseyin Altunbaş – Reklamın İyisi Kötüsü Olur, Literatürk Yayıncılık

Yayınlayan

Kitap Kokusu

Kitap Kokusu’nda, kitaplarla ilgili kısa tanıtımlara yer veriliyor. Her kitabı değil, türünün en iyisini sunmayı amaçlıyoruz. Okurların blogu daha rahat kullanabilmeleri için, kitap türüne, yazarına, yayımlandığı yıla, yayınevine ve barındırdığı temalara göre kategorilere ayrıldı, etiketlendi. Blog, her gün yeni kitaplarla zenginleşecek… İyi okumalar… E-posta: kitapkokusutr@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.