Feridun Hürel – Yaratıcı Reklamcılık (2008)

3 Hürel grubunun solisti olan Feridun Hürel, aynı zamanda otuz yıllık reklamcı.

Hürel yaratıcı reklamcılığın sırrının, hedef kitleyi tanımak, onların hissettiklerini hissedebilmek ve hatta onlar gibi düşünebilmek olduğunu söylüyor.

Hürel, Türkiye reklamcılarının hedef kitlesini tanıyamadığını ve bu durumun da reklamların niteliğine yansıdığını belirtiyor.

Hürel çalışmasında, yaratıcı reklamlara verdiği çok sayıda örneği analiz ederek, bu reklamların başarılarının altında yatan nedenleri ortaya çıkarıyor.

Yaratıcılık reklamın esası olabilir. Fakat en önemlisi, bu yaratıcılığı anlaşılır kılabilmek.

Hürel’in çalışması, bu iki önemli ayrıntının nasıl mümkün kılınabileceğine kafa yoruyor.

  • Künye: Feridun Hürel – Yaratıcı Reklamcılık, Say Yayınları, reklam, 134 sayfa

 

Reklamlar

Yayınlayan

Kitap Kokusu

Kitap Kokusu’nda, kitaplarla ilgili kısa tanıtımlara yer veriliyor. Her kitabı değil, türünün en iyisini sunmayı amaçlıyoruz. Okurların blogu daha rahat kullanabilmeleri için, kitap türüne, yazarına, yayımlandığı yıla, yayınevine ve barındırdığı temalara göre kategorilere ayrıldı, etiketlendi. Blog, her gün yeni kitaplarla zenginleşecek… İyi okumalar… E-posta: kitapkokusutr@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.