Ekim Nazım Kaya – Kaldıraç Etkisi (2012)

  • KALDIRAÇ ETKİSİ, Ekim Nazım Kaya, editör: Mustafa Temiztaş, Optimist Kitap, iş dünyası, 174 sayfa

 

‘Kaldıraç Etkisi’, Türkiyeli internet girişimcilerinin deneyimlerini okurlarına sunuyor. Aralarında, Çiçeksepeti, Gittigidiyor, Markafoni, Youlike, Enuygun, Reklamz ve Yemeksepeti gibi, önemli ticari başarılara ulaşmış internet projelerinin yürütücülerinin deneyimlerini barındıran çalışma, internet ortamında ürünün pazarlanmasından markanın yaratılmasına, ekibin oluşturulmasından müşteri destek hattının kurulmasına kadar, konuya dair pek çok ayrıntıyı sunuyor. Söz konusu girişimcilerin, deneyimlerinin yanı sıra, yaptıkları kimi hataları da ayrıca paylaşmaları, internet girişimcileri için ders alınabilecek nitelikte.

Reklamlar

Yayınlayan

Kitap Kokusu

Kitap Kokusu’nda, kitaplarla ilgili kısa tanıtımlara yer veriliyor. Her kitabı değil, türünün en iyisini sunmayı amaçlıyoruz. Okurların blogu daha rahat kullanabilmeleri için, kitap türüne, yazarına, yayımlandığı yıla, yayınevine ve barındırdığı temalara göre kategorilere ayrıldı, etiketlendi. Blog, her gün yeni kitaplarla zenginleşecek… İyi okumalar… E-posta: kitapkokusutr@gmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.